top of page

Je nám zima!!

Dnes, 12.12., jsme se s Barčou rozhodly jít fotit. Ze začátku jsme teda pořádně nevěděly, kam jdeme. Vlastně jsme to nevěděly po celou dobu focení. Nějak nás to táhlo k řece, aniž bychom tam opravdu chtěly. A tak jsme skončily v dlouhém lesíku právě u řeky, kde jsme si nakonec obě našly nějaké objekty na focení a i přes tu neúprosnou zimu jsme to nějak společně zvládly. Nakonec vzniklo fotek málo, ale skoro všechny se podařily, což je super. :-)

Chci vám ještě říct, jak jsem fakt ráda, že mám takový dobrý foťák a že mám možnost prostě fotit a dělat, co mě baví. Přála bych to všem, dělat to, co je baví.

Já třeba když se pokaždé vrátím z focení, tak mám takový dobrý pocit, upřímnou radost z toho, že jsem se zkrátka zvedla a šla. Šla se zdokonalovat, dobrovolně. Nevím, jak to popsat, asi mě všichni chápete, prostě ze sebe mám v ten okamžik radost. Jednoduše každého z nás něco naplňuje a u mě to je právě focení. Je to ten pocit, kdy se seberete a jdete dokumentovat svou cestu. To, co vidíte, to, co si chcete zapamatovat. To je něco, co mě nikdy neomrzí. A vám všem děkuju, že tady jste, čtete si tenhle článek a bloudíte naším blogem a trávíte s námi takhle svůj čas. Znamená to dost, i když se to nezdá.

:-)

V.


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Zatím žádné štítky
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page