top of page

Focení s Danielkou

Před zhruba dvěma týdny, jsem se já a moje kamarádka Dani rozhodla jít fotit. Nebo to alespoň zkusit, protože šlo o první'větší' focení s mým novým foťákem. Takže to nebylo jako dřív, kdy jsme si obě řekly "jo, dneska bychom mohly jít zkusit udělat fotky" a čekaly od toho nějaké dobré výsledky, protože jsme obě s našimi foťáky uměly. Sice to byly foťáky malé, obyčejné, takové ty úplně prosté a jednoduché, ale věděly jsme, jak s nimi zacházet, takže to vždy šlo.

Tohle focení ale zahrnovalo hlavně neustálé mačkání tlačítka menu a nekonečné přenastavování, mazání a snažení se přimět moc nespolupracujícího (teda on spolupracoval, mně to jen nešlo, ale radši to shodím na foťák) Nikona, aby aspoň občas zaostřil na to, co chci já, než na to, co se mu zrovna zalíbilo.

Nakonec ale přes příšernou zimu, která nám to celé dost znepříjemňovala a nutila nás střídat si mezi sebou jeden pár teňoučkých rukaviček, jsme se přece jen dopracovaly k několika fotkám, které nebyly přesvícené, rozmazané, ale naopak překvapivě povedené.

Tady je malá ukázka:

Děkuji Dani za asistenci :-)

V


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Zatím žádné štítky
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page