top of page

MŮJ PRVNÍ POST!

Ahoj, tohle je můj oficiálně první post na tomhle blogu a jsem z toho úplně nadšená! Whoop! No, dobrý. :-D

Upřímně, moc nevím, co mám vlastně psát, ale asi bych se možná mohla zkusit představit. :-)

Jmenuju se Veronika ( jak jste si už asi pravděpodobně všimli), žiju v České Republice a je mi 15 let. Studuju na střední škole zaměřené na počítače a angličtinu. A blížíme s k hlavnímu - můj největší koníček je FOCENÍ! Mám Nikon d5200 a jsem s ním spokojená, takže doufám, že i vy budete spokojeni s mými fotkami.

Budu psát takovéto články pokaždé, když budu mít nové fotky, nebo jenom nějaké důležité informace (třeba týkající se blogu), které byste měli vědět. :-)

Děkuji za přečtené téhle 'nedůležité' zprávy a uvidíme se u dalšího článku! :-)

V


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Zatím žádné štítky
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page